یادم می مونه
 
جمعه 11 بهمن 1392برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : mehdi

گذر زمان  به من نشون داد که....

بهترین دوستم بدترین دشمنم میتونه باشه..

یاد گرفتم که تنها بودن تو اوج شلوغی یعنی چی...

یاد گرفتم که تنهایی با تموم درد و بدی هاش..خیلی هم قشنگی داره..

یادم می مونه ..

یادم می مونه که تنها اومدم تنها هستم و یه روز تنها از این دنیا خواهم رفت..

یادم می مونه که رابطه یعنی معامله ای که سود بده..

تا جایی که مصرف بشی ارزش داری...

یادم می مونه که به هیچکس نباید اعتماد کرد...

یادم می مونه که با ادم احمق و لجباز و دلیل تراش نباید بحث کنم...

یادم می مونه که خیلیا ارزش منو با پول و ظاهرم می سنجن..

یادم می مونه که روح پرتلاطم منو هرکسی نمیتونه آروم کنه..

یادم می مونه که نباید محبت رو گدایی کنم..

یادم می مونه که از اشتباهام باید درس بگیرم..

یادم می مونه که با این همه تاریکی که تو قلب و فکر ادمای اطرافم هست باز هم میشه امید داشت..

یادم می مونه که باید از لحظات الانم استفاده کنم و قدرشونو بدونم....

یادم می مونه که به هیچ بشری دردمو نگم...

یادم می مونه که زود قضاوت نکنم در حق هیچکس..

یادم می مونه که عاقبت سوختن به پای یه نفر..له شدن زیر پاست..

یادم می مونه

یادم می مونه

یادم می مونه

یادم می مونه

(( با سیگار کشیدن کسی مرد نشد..ولی با نامردی کردن در حق خیلیا , اونا سیگاری شدن))

 




نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت21:47---23 بهمن 1392
داش حرف نداشت.....

داش لینک شدی...
پاسخ:خواهش دادا..مرسی


amir
ساعت19:44---23 بهمن 1392
ســـلام وب خوشگلی داشتی ممنون که به وبم سر زدی بازم بیا خوش حال میشم
پاسخ:چشم


hadi
ساعت13:50---13 بهمن 1392
ممنون داش که به وب خودت اومدی..

بازم بیا....منتظرتم...
پاسخ:چشم حتما


پروانه
ساعت9:54---11 بهمن 1392
یادم می مونه که نباید محبت رو گدایی کنم..
این یه تیکه رو خیلی خیلی موافقم


hadi
ساعت1:21---11 بهمن 1392
داش وبت عالی بود...


پاسخ:خواهش میکنم داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: